Diamant Zing Trip Core (ze średnią ramą)
- Obserwuj produkt:
- Kod: 15137
- Producent: DIAMANT
-
Dostępność:
Jest
- 14 249,00 zł 14 249,00 zł
Zing Trip Core łączy niską masę z wysoką wydajnością, oferując wszystko, czego możesz potrzebować na co dzień i od święta. Ponadto jest wyjątkowo praktyczny ze względu na zewnętrzny akumulator, który można wyciągnąć na noc, do ładowania, przechowywania czy transportu. Dobrze przemyślane wyposażenie dodatkowo optymalizuje stosunek wydajności do ceny i spodoba się przede wszystkim osobom zainteresowanym dłuższymi, dynamicznymi wycieczkami.
| Rama | Wysokiej klasy hydroformowane aluminium, wewnętrzne prowadzenie linek i przewodów, mocowanie akumulatora zewnętrznego |
|---|---|
| Widelec | SR Suntour XCR32 ze sprężyną stalową, regulacją naprężenia wstępnego, blokada, 100 mm QR, skok 63 mm |
Koła
| Piasta przednia | Shimano Tourney HB-QC300, centerlock |
|---|---|
| Piasta tylna | Shimano QC400, 32 otwory, CenterLock, zacisk QR 135 x 5 mm |
| Obręcz | Bontrager Kovee, dwuścienne, przystosowane do zastosowania bezdętkowego Tubeless Ready, 32 otwory, 23 mm szerokości, zawór Presta |
| Szprychy | 14 g, ze stali nierdzewnej, czarne |
| Opona | Schwalbe G-One Allround, pas odblaskowy, drutówka, zabezpieczenie przed przebiciami, 65-584 |
System elektryczny
| Ładowarka | Bosch Standard 4 A, 230 V, system inteligentny |
|---|---|
| Sterownik | Bosch Intuvia 100, system inteligentny |
| Komputer | Plot ze wskaźnikami LED do inteligentnego systemu Bosch |
| Silnik | Bosch Performance Line CX, 32 km/h (maks. wspomaganie do 25 km/h w UE oraz w regionie Azji i Pacyfiku) |
Napęd
| Manetka | Shimano U4000, 9-rzędowa |
|---|---|
| Przerzutka tylna | Shimano CUES U4000 |
| *Korba | Rozmiar: S, M ProWheel ze stopu aluminium, 165 mm długości |
| Rozmiar: L ProWheel ze stopu aluminium, 170 mm długości |
|
| Zębatka przednia | Aluminium, stalowa zębatka narrow-wide 40T, osłona łańcucha |
| Kaseta | Shimano LINKGLIDE LG300, 11-46, 9-rzędowa |
| Łańcuch | Shimano LG500, 9/10/11 biegów |
| Pedał | VP-536 nylonowe, platformowe |
Komponenty
| Siodełko | Selle Royal Vivo Moderate Ergo |
|---|---|
| Sztyca | Bontrager ze stopu aluminium, 31,6 mm, przesunięcie 12 mm, długość 330 mm |
| Kierownica | Ergotec Ergo Series XXL, 31,8 mm, wznios 30 mm, 16 stopni zagięcia |
| Chwyty | Bontrager XR Endurance Comp, z obejmą |
| *Wspornik kierownicy | Rozmiar: S, M Bontrager ze stopu aluminium, zacisk 31,8 mm, regulowany wznios, zgodny z Blendr, 85 mm długości |
| Rozmiar: L Bontrager ze stopu aluminium, zacisk 31,8 mm, regulowany wznios, zgodny z Blendr, 105 mm długości |
|
| Stery | Zintegrowane FSA, uszczelniane łożyska maszynowe, góra 1-1/8”, dół 1,5” |
| Hamulec | Hydrauliczny hamulec tarczowy Shimano MT200 |
| Tarcza hamulcowa | Shimano RT30, 180 mm z mocowaniem centerlock |
Akcesoria
| *Oświetlenie | Rozmiar: S, M, L Herrmans H-Black MR5-E |
|---|---|
| Rozmiar: S, M, L Spanninga Pimento Large, ze światłem hamowania |
|
| Bagażnik Cargo | Tylny bagażnik aluminiowy kompatybilny z MIK, maks. ładowność 25 kg |
| Błotnik | Plastikowe błotniki SKS, tył |
Waga
| Waga | M – 22,20 kg (400 Wh) / 23,00 kg (545 Wh) / 23,90 kg (800 Wh) |
|---|---|
| Ograniczenie wagowe | Maksymalne obciążenie tego roweru (łączna masa roweru, rowerzysty i bagażu) wynosi 136 kg. |
Informacje o bezpieczeństwie produktu Informacje o producencie
Zadaj pytanie dotyczące produktu. Nasz zespół z przyjemnością udzieli szczegółowej odpowiedzi na zapytanie.
Angielska
Czeska
Niemiecka
Francuska
Rosyjska
Norweska
Holenderska