Checkpoint ALR 4 to najbardziej korzystny wybór na szutry w tej kategorii rowerów. Checkpoint ALR 4, zbudowany na ramie z Alpha Aluminium Serii 300, jedzie responsywnie na wyboistym szutrze i płynnie po szosie. Liczne użyteczne rozwiązania, takie jak koła przystosowane do zastosowania bezdętkowego, napęd 11-biegowy SRAM Apex, czy też mechaniczne hamulce tarczowe, czynią z Checkpoint ALR 4 idealną maszynę na łatwy wjazd w świat szutrowych dróg.
| Rama | Alpha Aluminium Serii 300, zwężana główka ramy, wewnętrzne prowadzenie linek i przewodów, prowadnica łańcucha 3S, suport T47, mocowania bagażnika i błotników, wbudowane mocowania toreb na ramę, hamulce tarczowe flat mount, oś przelotowa 142 x 12 mm |
|---|---|
| Widelec | Checkpoint z włókna węglowego, zwężana rura sterowa z włókna węglowego, mocowania bagażnika, mocowania błotnika, hamulce tarczowe flat mount, oś przelotowa 12 x 100 mm |
| Waga | 56 - 9.80 kg / 21.61 lbs (z uszczelniaczem TLR, bez dętek) |
|---|---|
| Ograniczenie wagowe | Maksymalna masa dla tego roweru (łączna masa roweru, rowerzysty i przewożonych przedmiotów) wynosi 125 kg. |
| Manetka | SRAM Apex, 11-biegowa |
|---|---|
| Przerzutka tylna | Shimano Apex 1, długi wózek, maks. zębatka 42T |
| *Korba | Rozmiar: 49 SRAM Apex 1, 40T, DUB Wide, 165 mm długości |
| Rozmiar: 52 SRAM Apex 1, 40T, DUB Wide, 170 mm długości |
|
| Rozmiar: 54, 56 SRAM Apex 1, 40T, DUB Wide, 172,5 mm długości |
|
| Rozmiar: 58, 61 SRAM Apex 1, 40T, DUB Wide, 175 mm długości |
|
| Wkład suportu | SRAM DUB, gwintowany T47, wewnętrzne łożyska |
| Kaseta | SRAM PG-1130, 11-42, 11-rzędowa |
| Łańcuch | SRAM PC-1130, 11-rzędowa |
| Maks. wielkość zębatki | 1x: 44T, 2x: 50/34 |
| Piasta przednia | Bontrager ze stopu aluminium, z uszczelnianymi łożyskami maszynowymi, tarcza centerlock, oś przelotowa 100 x 12 mm |
|---|---|
| Zacisk przedni | Bontrager Switch z osią przelotową, zdejmowana dźwignia |
| Piasta tylna | Bontrager ze stopu aluminium, z uszczelnianymi łożyskami maszynowymi, tarcza centerlock, bębenek Shimano 11-rzędowy, oś przelotowa 142 x 12 mm |
| Zacisk tylny | Bontrager Switch ze sztywną osią przelotową, zdejmowana dźwignia |
| Obręcz | Bontrager Paradigm, Tubeless Ready, 24 otworów, 21 mm szerokości, wentyl Presta |
| Szprychy | 14 g, ze stali nierdzewnej, czarne |
| Opona | Bontrager GR1 Team Issue, przystosowane do zastosowania bezdętkowego Tubeless Ready, korpus Inner Strength, stopka z aramidu, 120 tpi, 700 x 40 mm |
| Element opony | Uszczelniacz Bontrager TLR, 177 ml |
| Taśma na obręcz | TLR Bontrager |
| Maks. rozmiar opon | Informacje dostępne w instrukcji obsługi |
Zastrzegamy sobie prawo do wprowadzania zmian w informacjach o produktach zawartych na tej stronie, w dowolnym czasie, bez wcześniejszego powiadomienia, w tym w odniesieniu do produktów, specyfikacji, modeli, kolorów, materiałów i cen. Ze względu na problemy z łańcuchem dostaw może dojść do zastąpienia części innymi kompatybilnymi w dowolnej chwili, bez wcześniejszego powiadomienia. Wskazane ceny są sugerowanymi cenami detalicznymi producenta.
Masy rowerów i ram zostały podane dla pomalowanych ram w wersji przedprodukcyjnej w momencie publikacji. Masy w finalnej wersji produkcyjnej mogą się różnić.
Informacje o bezpieczeństwie produktu Informacje o producencie
Zadaj pytanie dotyczące produktu. Nasz zespół z przyjemnością udzieli szczegółowej odpowiedzi na zapytanie.
Angielska
Czeska
Niemiecka
Francuska
Rosyjska
Norweska
Holenderska